Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
COVID-19’UN YARATTIĞI ZORUNLU DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE YENİ NORMALDE PERAKENDECİLİK
(Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2022)
Technological developments in recent years have
had devastating effects in many sectors. The retail
sector, which is between the producer and the end
customer and has a very important role in the trade
ecosystem, has ...
Bir Dijital Pazarlama Segmenti Olarak Çocuklar: YouTube
(Gaziantep Üniversitesi, 2023)
Son yıllarda çocukları hedefleyen pazarlama anlayışı oldukça gelişmiştir. Akıllı cihazlar çok sayıda uygulama
ve içerik içermekte, dolayısıyla çocuklar sayısız içeriği küçük yaştan itibaren tüketmektedir. Bu uygulamalar ...
Tüketici Ataleti Dinamiği Üzerine Bir İnceleme
(HACI MUSTAFA PAKSOY, 2023)
Atalet kavramı birçok disiplinle bağlantılı olmasına ve literatürde yoğun çalışılmasına rağmen çok iyi anlaşılamamıştır. Bu çalışmada atalet kavramı, tüketici davranışı ve pazarlama disiplini açısından incelenmektedir. Bu ...