Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Pay Geri Alım Programlarında Firma Büyüklüğü Etkisi: Borsa İstanbul Üzerine Bir Uygulama
(İşletme Araştırmaları Dergisi (JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK), 2023)
Amaç – Çalışmada, Borsa İstanbul’da payları işlem gören şirketlerin 2018-2021 yılları arasında pay geri
alım programı başlatılmasına dair Kamu Aydınlatma Platformu’na yapmış oldukları 74 adet
duyurunun pay getirilerini ...
COVID-19’UN YARATTIĞI ZORUNLU DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE YENİ NORMALDE PERAKENDECİLİK
(Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2022)
Technological developments in recent years have
had devastating effects in many sectors. The retail
sector, which is between the producer and the end
customer and has a very important role in the trade
ecosystem, has ...
Bir Dijital Pazarlama Segmenti Olarak Çocuklar: YouTube
(Gaziantep Üniversitesi, 2023)
Son yıllarda çocukları hedefleyen pazarlama anlayışı oldukça gelişmiştir. Akıllı cihazlar çok sayıda uygulama
ve içerik içermekte, dolayısıyla çocuklar sayısız içeriği küçük yaştan itibaren tüketmektedir. Bu uygulamalar ...
EKONOMİK BÜYÜME DUYURULARININ İNŞAAT SEKTÖR ENDEKSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2022)
Makroekonomik duyuruların hisse senedi piyasası üzerindeki etkileri çeşitli
araştırmacılar tarafından incelenmiştir. Gelişmekte olan ülkelerden biri olan Türkiye
özelinde makroekonomik duyuruların hisse senedi piyasası ...
HİBRİT AKIŞ TİPİ ÇİZELGELEME PROBLEMİNİN PARÇACIK SÜRÜ OPTİMİZASYON ALGORİTMASIYLA ÇÖZÜMÜNE BAŞLANGIÇ POPÜLASYONUN ETKİSİ
(Marmara Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada, birden fazla aşama, her aşamada özdeş paralel makineler ve makinelerde işlenen işler arası geçişlerde sıraya bağlı hazırlık süresini içeren hibrit akış tipi çizelgeleme problemi sunulmuştur. Metasezgisel ...
Tüketici Ataleti Dinamiği Üzerine Bir İnceleme
(HACI MUSTAFA PAKSOY, 2023)
Atalet kavramı birçok disiplinle bağlantılı olmasına ve literatürde yoğun çalışılmasına rağmen çok iyi anlaşılamamıştır. Bu çalışmada atalet kavramı, tüketici davranışı ve pazarlama disiplini açısından incelenmektedir. Bu ...
Sosyal medyanın çok katlı pazarlamada kullanımı ve iş tatmini üzerindeki etkileri
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2012)
Kitle iletişim kanallarının bölünmüşlüğü ve reklam mesajlarının çokluğu, doğru hedef kitleye ulaşmayı ve mesajın müşteriler tarafından algılanmasını zorlaştırmaktadır. Bundan dolayı geleneksel medya kanallarında yapılan ...